(XB1)TheHappyRaider

Xbox Member
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9

About (XB1)TheHappyRaider

  • Rank
    Gold Initiate

Recent Profile Visitors

71 profile views
  1. (XB1)TheHappyRaider

    Kavats

    Yeah, glad I wasn't the only one to notice some of this stuff.
  2. (XB1)TheHappyRaider

    Kavats

    If I'm reading this correctly, which I'm probably not, that is false. Venari, when set to healing posture(And no target is marked), will attack and do normal Kavat stuff(Being stupid) until an ally's health goes below 90%, which then she seeks out said target and heals them until their health is above 90%, when it goes above 90%, she will go back to doing Kavat stuff. This is more reliable then marking a target because it gives all allies a healing source and Venari won't stop and do nothing when the marked target duration ends.
  3. (XB1)TheHappyRaider

    Kavats

    I have a few questions(and concerns) that the wiki doesn't seem to give insight on. I really love Khora, I've pretty much use her for everything that Limbo can't do. And Venari is pretty cool, but, I noticed something with Venari that I don't know if it's intentional. When I use the Sharpened Claws mod, I notice that when Venari uses Snare(with or without me marking someone), it seems to remove the armor. I don't usually watch Venari all the time, so I don't know if it is a 100% thing or just happens sometimes, but I'm curious to know more about this. Also, I'm pretty sure this is intentional, but Venari seems a lot more offensive than most Kavats. Even when I put Venari into the healing posture, she seems to attack a lot more then other Kavats equipped with the same mods. Which is nice, until you die because Venari is off attacking instead of coming to heal when someone gets below 90%. Another thing that I noticed is that the Smeeta Kavat doesn't seem to attack people when Mischief is active. Like I said before, I haven't watched my Kavat do these things all the time, just the times I happen to watch for a few seconds. Another thing I almost forgot with Venari! Venari seems to use Pounce even when it's not equipped. This is something I sat and watched because I noticed it while solo farming plastids and just sat in a corner and just used Strangle Dome. If anyone could give some insight on why these things might happen or if it's supposed to do this, please tell. Thanks!
  4. (XB1)TheHappyRaider

    MOA Farming

    I'm excited to build my first MOA pet, the only problem is I don't know where the best place to farm for the resources is. I'm gonna make a MOA with Lambeo, Alcrom, Aegron, and Drimper. Can anyone give me a guide on how to farm for it fast?
  5. (XB1)TheHappyRaider

    BALLISTICA PRIME

    Oh! That's really helpful! Saves me from testing! I really appreciate it! I have been trying to find the right secondary for me and I was going to test that against my Lex Prime and Pyrana Prime. I don't usually use primary weapons. P.S.: By Golden fancy boi I meant Limbo Prime, hence headshots are a guaranteed thing for me.
  6. (XB1)TheHappyRaider

    BALLISTICA PRIME

    Lol NP!
  7. (XB1)TheHappyRaider

    BALLISTICA PRIME

    I agree, but the build wasn't given to me by -AxHx-Vile, it was given to me by Alcatraz.
  8. (XB1)TheHappyRaider

    BALLISTICA PRIME

    Yeah, I can see how it could be, but Imao, I don't really see it. lol. But I'll continue to mess around in Builder till I find a way around the primed mods.☺️
  9. (XB1)TheHappyRaider

    BALLISTICA PRIME

    Lol, I like how people get like this when they didn't even contribute to the question. And I never said mine was flawless; And I already found a good build, I just don't have the necessary mods yet. A few k dmg isn't going to make to big of a difference when fighting level 115 Corrupt Bombards. It may not seem that way to you, but to me, they are pretty equivalent.
  10. (XB1)TheHappyRaider

    BALLISTICA PRIME

    A 5k to 10k DMG increase isn't nearly a difference in higher levels then you may think, and I say again, the build are pretty equivalent.
  11. (XB1)TheHappyRaider

    BALLISTICA PRIME

    These builds are exactly what I'm looking for! But there's one downside, I don't have any Primed Pistol mods yet. I'm gonna grab them when baro comes but using the normal variations makes the build almost equivalent to mine.☹️
  12. (XB1)TheHappyRaider

    BALLISTICA PRIME

    So, I fell in love with the ghost gun and am trying to make a god build against all factions. The current build I have can one shot(Charged) anything below sortie three eximus, and even them most eximus are crippled to bleed to death after the first slash proc, which is amazing without a riven, but, I feel like I can do better without a riven mod, something that can get pretty close to one shot-ing sortie three Bombards and the very annoying(At high level) Corpus Techs. BTW: I main the golden fancy boi so DMG buff isn't really a thing I feel like relying on, but headshots are.
  13. (XB1)TheHappyRaider

    XBOX ONE FORTUNA: UPDATE 24 (LIVE!)

    Heck yeah!
  14. (XB1)TheHappyRaider

    XBOX ONE FORTUNA: UPDATE 24 (LIVE!)

    When Fortuna does come(When is it coming, datewise), will that also bring the Gas City tileset changes or is that a later update?
  15. (XB1)TheHappyRaider

    Simulacrum

    Yeah, I've been trying, kinda hard when your stuck doing by yourself