Jump to content
  • 0

Jak leczyc postac i inne pytania


Belert
 Share

Question

Witam , jestem zupelnie zielony i mam pare pytan:

1.Czy mozna jakos leczyc swoja postac, spada tarcza obrywam mam np. 50 hp tarcza wraca ale 50 hp pozostaje.W sklepie nie widze zadnych apteczek.

2.Mam poziom 2  i w markecie widze tylko rzeczy za platyne , ew schematy za golda  a gdzie oferty graczy?

3.Gdzie mozna zobaczyc klawiszologie  Warframe, mam sytuiacje dosc czesta np. ze w czasie walki moge uzywac tylko pistolet i przez E bron biala , nie udaje mi sie wyjac broni dlugiej.

4.Dlaczego doswiadczeni gracze zasuwaja duzo szyubcxiej ode mnie mimo ze trzymam shifta gram Excaliburem , pomijam skakanie  ale widac to na misjach biegniemy w tunelu a klient odbiega ode mnie jak porsche od malucha.

5.Dzieki Wam mam dodatkowy miecz z kodu , jak go sie uzywa.?Jak zdjalem bron białą miecza wogole niemozna bylo uzyc.

Prosze o pare odpowiedzi i .

Pozdrawiam

Edited by Belert
Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

1. Ogólnie z szafek, skrzynek i wrogów wypadają czerwone kulki, które odnawiają 25 pkt życia. Jest też na rynku schemat odnowy życia, wówczas po zrobieniu w warsztacie wkładasz do sprzętu w arsenale i używasz na misji wyciągając z menu pod "q". Jest też mod regenerujący życie, który wkładasz do tzw. strażnika, np. Taxon albo aura, którą wkładasz do warframe.