Jump to content
Dante Unbound: Known Issues ×
Dante Unbound: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

Chinese / Japanese Language Crashes in Cetus - Merged Topics

(NSW)cpak00
 Share

Recommended Posts

Game crashes at cetus when the system language is "ENGLISH/ SIMPLIFIED CHINESE". It has been an "old" bug since warframe launched on ns. I'm not sure is there anyone mentioned this bug before, but it still exists after the latest update. I hope it can be solved soon. (plz forgive my poor english_(:зゝ∠)_)

I’m Japanese switch user. 
I found important bug. 
ここからは日本語で書きます。

初めまして。warframeのファンでありユーザーのAdachiです。 
日本版のwarframeでのみ発生している重要なバグを発見しました。 
早急に改善お願い致します。 
エイドロンの草原に行くと10分以内に100パーセントの確立でゲームが強制終了してしまいます。 
これはかなり致命的なバグであり、日本人のスイッチユーザーがどんどん離れていってしまう原因となっておりますので早急に対処して頂きたいです。

私は最初スイッチのスペックによる問題で落ちてしまうのかと思っていたのですがスイッチの本体言語設定を英語にしてアメリカ版warframeを起動することにより落ちることはなくなったので、私の推測では日本語もしくは日本版によるゴア要素の規制が何らかしらの影響を与えているのではないかと推測しております。

私自身もスイッチ版ウォーフレームめちゃくちゃハマっているのですがこのバグのせいで全然楽しめません。

早急に改善お願い致します。

Share

• Create New...