Jump to content
[DE]Helen

Love is in the Arrow Contest [Winners Announced]!

Recommended Posts

Atlas as Cupid, because love can hit like a tonne of bricks sometimes.
Q9HcPMw.png

 

Edited by -Manks
  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
il y a 41 minutes, (XB1)AnnabelleNewell a dit :

How do you even equip said arrows? I'm on xbox.

they are consumables, so you equip them in the inventory, and chose them in mission

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, (NSW)Zwiebel said:

@[DE]Helen Captura on Switch is broken since the new Update. That means Switch Player can't participate!

 

 

Oh hey, das me.
Yeah, I've been tinnkering with it since then. Half the inputs aren't working for advanced options in captura, and nothing seems to fix the camera wanting to soom off into the atmosphere. I've been trying to work around it and take something with the limit options I have, but rn it would just be easier to record myself in a mission and take a screenshot of the recording after the fact, rather than use captura. Pls let me know if you can figure something out too, lol. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specter Love! And new Ivara Prime Skin and all her glory! Arrow skins are bugged atm and the euros arrow skin didn't show up in attachments, but i hope it qualifies! Warframe For Life!B505A43854AE60A9DE1D7686A08451892F835035

Share this post


Link to post
Share on other sites

DE, would you please clarify in game that the Eros Arrow Skin is NOT an actual skin and just a consumable item? At least before having an event predicated on the skin that is not a skin. 

  • Applause 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tqcMsem.jpg

There we go.

Knave and Feyarch going out on a date when suddenly a "Cupid" jumps and shoot them with arrows

  • Satisfied 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

some couples dance, some kiss all the time...

and some want to kill each other

(dont do like it never happens in real life)

sooooow

 

unknown.png

Edited by captainVDS
sorry, this was just a better picture
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.. struggle is real posting the image here xD

here's the link instead:

https://imgur.com/8LYSun2

Eros arrows? nah.. Artemis ain't needing that to pierce this big dawg's heart. xD

Edited by Bl9cktr33
added hyperlink option

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...