Jump to content

PREZENTACJA TWÓRCY: SMOODIE


Cefalon_Tyranq

Recommended Posts

 

29aee6eb7c36cef405a89976eb791652_845x230
"W Warframe zawsze czuję się jak w domu"

Twitch: https://www.twitch.tv/smoodie

Twitter: https://twitter.com/SmoodieGaming

Discord: https://discord.com/invite/smoodie

YouTube: https://www.youtube.com/c/SmoodieGaming

Witamy z Prezentacją Twórcy, comiesięcznym blogu poświęconym Twórcom Warframe i ich uhonorowaniu! W tym miesiącu rzucamy światło na Smoodie, streamerkę Warframe i od czasu do czasu cosplayerkę!

giphy.gif

 


Opowiedz nam trochę o sobie i zawartości Warframe, którą tworzysz!

Witam, jestem Smoodie. Od małego zawsze ciągnęło mnie do gier. Streamuje w nocy, a za dnia pracuje! Obecnie jestem kelnerką i pielęgniarką, z potencjalnymi planami zostania elektrykiem i zdecydowanymi staraniami utrzymania transmisji i społeczności, którą stworzyłam. Większość mojego materiału dot. Warframe jest oparta na streamie z Twitchu.

Skąd pochodzi nazwa Smoodie?

Mój ojciec mnie tak nazywał, kiedy byłam mała. Zapytałam, co to oznacza, a on odpowiedział, że słowo nie ma znaczenia. Po prostu powiedział, że wyglądam jak Smoodie.

94929a8581eab84f76b1404a2cb44f1d.jpg


Kiedy i jak po raz pierwszy znalazłaś społeczność Warframe?

Po raz pierwszy spotkałam się ze społecznością dzięki znajomym w 2015 roku. Niestety, nie miałam wtedy dobrego internetu, więc zrobiłam sobie przerwę aż do końca 2017 roku. Wtedy zdecydowałam się, że będę streamować. Przeglądałam swoją bibliotekę Steam w poszukiwaniu spokojnej gry PvE do zagrania i zanurkowałam z powrotem... 4000 godzin później jestem tutaj!

Co zachęciło cię do rozpoczęcia streamowania Warframe i czego nauczyłaś się po drodze? Co najbardziej lubisz streamować?