Jump to content
Dante Unbound: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

XVII Gentlemen Looking For Dutch Players! (Belgium/Netherlands)| Rank 10 mature Shadow Clan | Discord | Emblem |


Fr33z3_BE

Recommended Posts

XVII Gentlemen (formerly named Bangu) is a relatively small dutch clan who started playing WF together since april 2014.
Since recruiting is only meant for dutch players I'll continue in that language.


Voorafgaande info:
Groter dan Shadow clan (max 30 spelers) willen we niet worden.
We vinden het namelijk belangrijk dat de meeste leden elkaar een beetje leren kennen.
Op die manier hopen we op een blijvende "huiskamer sfeer" dat ontbreekt bij chaotische grotere clans.

                                                     XVII Gentlemen is afgeleid van de Heeren XVII, het bestuur van 't VOC.

9EhJbAY.png

Activiteit en clan status:

We tellen op het moment 27/30 leden
Leeftijden variëren van 16-50.
Mastery Rank varieert van MR1 tot levelcap.
We hebben een eigen discordserver, iedereen is welkom.
Sommige leden spelen liever solo en zul je daar nooit zien.
Andere spelen alleen actief rond de (grotere) updates.
Als je het fijn vindt om vragen of hulp bij missies te krijgen, of als je graag mee wil doen met dagelijkse runs (sorties), (Elite) Onslaught, Invasions, Arbitrations, Eidolon/Orb Hunt, en (void) farms dan is het een aanrader om daar langs te komen.
Stel gerust vragen etc in de ingame clan chat als je geen headset/mic hebt of het liever solo speelt.
Alle ervaren spelers, zeker diegene in de discordserver, zijn enthousiast om je ergens een handje mee te helpen.
Binnen de clan zijn we ook heel relaxt met het traden van items wanneer nodig. (Dit word ook wederzijds verwacht)
Alle research labs zijn 100% uitgewerkt en nieuwe wapens en frames worden gelijk met de update aangezet in de labs.
De dojo zelf is constant in verandering van kleuren en decoraties, we zullen er hopelijk ooit een keer tevreden mee zijn.

Eisen:
Als enigste eis nemen we alleen 16+ spelers aan. We willen de clan graag "volwassen" houden.
We vragen niet van je om dagelijks of wekelijks actief te zijn, maar ben je 60+ dagen niet online geweest is er een kans dat er plaats word gemaakt voor nieuwe leden.
Heb je voor een lange periode bv geen tijd om te gamen geef dat door en dan kunnen we daar rekening mee houden.
Als we eenmaal vol zitten (30 leden) zal recruitment alsnog open blijven.
Plaats gerust alsnog een bericht hieronder (of pm) en we zullen zsm reageren of er een plek vrij kan gemaakt worden.
Lijkt het je wat mee te doen met een puur nederlands/vlaams, klein blijvende clan?
Het gaat ons niet om 100% actief zijn, hoge stats en leaderboards halen etc.
We staan voor plezier in het gamen en elkaar verder helpen.

Plaats dan een comment hieronder of stuur een forum/ingame pm naar één van onze Warlords: Fr33z3_BE | Michiel-Konings

Tot hopelijk ingame!
Fr33z3_BE

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Goedemiddag!

Mijn naam is Johan, 32 jaar en woonachting in omgeving Arnhem.
Ik ben een beginnende Warframe speler (net 10 uur gespeeld) en in opvolging van een aantal tips&tricks die ik online heb gevonden zoek ik een clan. 
Daar ik een casual speler ben die veel solo speelt en graag op eigen houtje de game wil leren kennen spreekt bovenstaand verhaal mij erg aan. Een relatief kleine clan waar ik mijn ding kan doen en hulp vragen waar nodig is exact waar ik mij prettig bij voel.
Zodra ik wat verder ben kijk ik ernaar uit om samen de wat lastigere content van de game te spelen.

Mochten jullie nog ruimte hebben voor één extra zou ik graag deel uit willen maken van de XVII Gentlemen.
Ik ben in het bezit van een headset en kan communiceren via Discord.

Wellicht tot snel!
Met vriendelijke groet,
Johan

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...