Jump to content
Dante Unbound: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

great suggest for mission : RESTART MISSION


Roswell5151Qc

Recommended Posts

Considering the game saves your loot when the Extraction Cutscene Triggers.... This might actually be doable....

However as always I must operate under the assumption that DE has already refused to implement this idea...

 

Why ?

 

Well my guess is they don't want to the Farms to be more efficient than they already are.... Or perhaps there's potential of a Memory leak if you don't Return back to your Orbiter.

I've already had other playerd tell me about this specific issue with the games performance dropping when repeatedly entering and Exiting The Plains/Valli's without Returning to the Orbiter first.... 🤔

 

Link to comment
Share on other sites

il y a une heure, Lutesque a dit :

Considérant que le jeu enregistre votre butin lorsque la cinématique d’extraction se déclenche.... Cela pourrait en fait être faisable....

Cependant, comme toujours, je dois partir du principe que DE a déjà refusé de mettre en œuvre cette idée...

 

Pourquoi?

 

Eh bien, je suppose qu’ils ne veulent pas que les fermes soient plus efficaces qu’elles ne le sont déjà.... Ou peut-être y a-t-il un risque de fuite de mémoire si vous ne revenez pas à votre orbiteur.

J’ai déjà eu d’autres joueurs qui m’ont parlé de ce problème spécifique avec la baisse des performances des jeux lors de l’entrée et de la sortie répétées des Plaines / Valli sans revenir d’abord à l’orbiteur.... 🤔

 

you didn't know if they accept.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...