(PSN)X_Snyk_X Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 (edited) Hoi mede NL nijntjes van me! XD Up and coming zoekt nog actieve spelers voor onze clan. We hebben alle researches al en we hebben genoeg high end spelers om elkaar te helpen met mods, onderdelen voor warframe/ wapens, levele enz enz. Wij proberen een grote (grootste) ps4 NL warframe community op te zetten en alle hulp hierbij is welkom. BE zijn natuurlijk ook van harte welkom. eventueel nog vragen. Psn: X_Snyk_X. Laat een bericht achter en ik kom er zo snel als mogelijk op terug. Met vriendelijke groeten up and coming Edited April 7, 2014 by (PS4)X_Snyk_X Link to comment Share on other sites More sharing options...
(PSN)DirtyDutchSmoker Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 heey hier dirtydutchsmoker Join onze clan en krijg prive uitleg hoe de game werkt. wij leggen je op het gemakje, goed en zorgvuldig uit. heb je hulp nodig bij bepaalde levels of wil je een mooi karakter maken dan helpen wij je het verzamelen. bij ons krijg je flow, stretch, en serration..... en nog veel meer FOR FREE!!!.( als het bij ons in voorraad is! Dus wees er snel bij!) Wij assisteren je de eerste week en langer als het nodig is. Zodat je als je wil in je eentje en/of met andere verder dieper op de skills en modes ingaan. zowiezo binnen een week zou je het al goed op je eigen kunnen redden en heb je een paar verschillende warframe's en wapens. Ikzelf ben zelf ander halve maand geleden begonnen en baktje ik er niks van, tot ik de clan Up and Coming joinde.. Met de goede uitleg die ik heb gekregen van hun heb ik binnen een 2 weken 4 poppetjes en 5 wapens. Op dit moment bezit ik bijna alle poppetjes en wapens!!! Ik heb gelijk in het begin de juiste uitleg en mods gekregen om het team goed aan te vullen. Dat is wat je van een team en clan verwacht..... Niemand online zal je bij ons vrij weinig tegenkomen. Het is een gezellig team uit verschillende delen van het land. Ben je nieuw en heb je nog geen account, probeer dan het poppetje mag. Daar kan je in het begin goed dingen mee vrijspelen en het team goed mee assisteren. (als je bij een ander team zit dat niet vaak online is mag je natuurlijk ook gewoon overstappen) ons team joine is trouwens geheel GRATIS!!!!!!!!! mocht je intresse gewekt zijn dan kan je hier een berichtje achterlaten of mij een berichtje sturen via de ps4. mijn ps4 naam is dirty-d-smoker. laat een berichtje achter en ik stuur je gelijk een clan inv als je dat wil. mvg DirtyDutchSmoker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts