(PSN)X_Snyk_X Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Hoi mede NL nijntjes van me! XD Up and coming zoekt nog actieve spelers voor onze clan. We hebben alle researches al en we hebben genoeg high end spelers om elkaar te helpen met mods, onderdelen voor warframe/ wapens, levele enz enz. Wij proberen een grote (grootste) ps4 NL warframe community op te zetten en alle hulp hierbij is welkom. BE zijn natuurlijk ook van harte welkom. eventueel nog vragen. Psn: X_Snyk_X. Laat een bericht achter en ik kom er zo snel als mogelijk op terug. Met vriendelijke groeten up and coming Link to comment Share on other sites More sharing options...
(PSN)Cyanide85 Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Net lid van de clan en nu al door mn frames en wapens heen...(nemen het helpen met levelen wel heel serieus)...ken ik weer gaan bouwen...*zucht* lol Buitenom het levelen kan je ook terecht voor vragen omtrend de game ( mods, frames, enz ). ben je een actieve NL/BE speler stuur ff een berichtje :) Greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts