Jump to content
Dante Unbound: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

XVII Gentlemen Looking For Dutch Players! | Rank 9 mature Shadow Clan | Teamspeak | Emblem


ArcticMantis
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi,

Ik ben op zoek naar een clan, ik ben een tijd afwezig geweest (heb in het buitenland gewerkt en daar geen mogelijkheid tot gamen gehad), nu wil ik de draad weer oppakken en ben blij te zien dat er Nederlandse clans zijn gekomen. Ik zie dat er ook veel veranderd is in de game, ben met regelmaat online, heb TS(en ook een headsetje dus ;) ) en als ik speel ben ik daar ook te vinden. Daarnaast wil ik het spel ook weer beter leren kennen en zou dus graag een beroep doen op de aanwezige kennis bij jullie ;)

Ik ben 25 jaar oud, MR 5, IGN: Glowing_Darkness.

Ik hoor graag je reactie.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Glowing_Darkness said:

Hoi,

Ik ben op zoek naar een clan, ik ben een tijd afwezig geweest (heb in het buitenland gewerkt en daar geen mogelijkheid tot gamen gehad), nu wil ik de draad weer oppakken en ben blij te zien dat er Nederlandse clans zijn gekomen. Ik zie dat er ook veel veranderd is in de game, ben met regelmaat online, heb TS(en ook een headsetje dus ;) ) en als ik speel ben ik daar ook te vinden. Daarnaast wil ik het spel ook weer beter leren kennen en zou dus graag een beroep doen op de aanwezige kennis bij jullie ;)

Ik ben 25 jaar oud, MR 5, IGN: Glowing_Darkness.

Ik hoor graag je reactie.

Hoi! Leuk dat je weer tijd hebt gevonden om te gamen! Er is gelukkig plek en je bent zeker welkom. Ik stuur je zsm een invite wanneer ik de kans heb :)

Tot dan!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 1/30/2017 at 1:41 PM, TurboTurtle said:

hallo, 

Indien er nog een plek over is zou ik graag deze clan willen joinen.

Tot nu toe alles solo gedaan maar het wordt denk ik wel tijd om eens wat gezelschap te zoeken.

Ben 24jaar en MR6.

IGN: TurboTurtle.

 

Heb weer plek gemaakt, en invite is verstuurd. Welkom!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hallo

Ik zou graag de clan willen joinen als er nog plek ik. ik heb zelf een clan met vrienden waar ik veel ingestopt hebt qua recourses, alleen zijn die allemaal gestopt met spelen. Het lijkt me leuk om nu weer in een actieve clan te zitten om een beetje gezelligheid te hebben, omdat ik al een jaar solo speel.

MR15
IGN: Hiddezz

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 4/14/2017 at 11:23 AM, MortimerBlackwood said:

IGN: MortimerBlackwood (mr:16)

Terug van weggeweest, is er nog een spot vrij? :)

Sorry was ff wat tussengekomen. Invite is nu wel verstuurd!

On 4/15/2017 at 4:19 PM, Sukaji said:

Ey

 

Ook lange tijd niet gespeeld, recent weer begonnen met een vriend. Allebei 17, maar ook allebei in minder dan 3 maanden 18. Zou het een probleem vormen?µ als we joinen? IGN: Sukaji

Hey Sukaji, geen probleem. Je zit alleen momenteel nog in een clan dus dan komt mijn invite niet aan.

Stuur maar een pm als je kiest om daar uit te stappen, en dan heb ik ook de ign van je maat nodig!

Edited by ArcticMantis
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...