Jump to content
Dante Unbound: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

XVII Gentlemen Looking For Dutch Players! | Rank 9 mature Shadow Clan | Teamspeak | Emblem


ArcticMantis
 Share

Recommended Posts

 

XVII Gentlemen (formerly named Bangu) is a relatively small dutch clan with a  tight core of originally 4 players who started playing WF together since april 2014. Since recruiting is only meant for dutch players I'll continue in that language 

 

Voorafgaande info:

Groter dan Shadow clan (max 30 spelers) willen we niet worden. We vinden het namelijk belangrijk dat de meeste leden elkaar een beetje leren kennen. Op die manier hopen we op een blijvende "huiskamer sfeer" dat ontbreekt bij chaotische grotere clans.

9EhJbAY.png         XVII Gentlemen is afgeleid van de Heeren XVII, het bestuur van 't VOC.

 PqnzkKM.png       Onze Alliance voor andere NL clans is vernoemd naar het VOC met een kleine manipulatie: Vereenigde Orokin Compagnie. 

 

Activiteit en clan status:

(EDIT: 17-04-2017)

We tellen op het moment 24/30 leden. Leeftijden variëren van 18-50. Mastery Rank varieert van MR1 tot levelcap. We hebben een teamspeak die door ongeveer de helft van de clan gebruikt wordt, iedereen is welkom. Sommige leden spelen liever solo en zul je daar nooit zien. Andere spelen alleen actief rond de (grotere) updates. Op rustige dagen zullen er 1-4 in de ts zitten, op drukke avonden ongv 10+. Als je het fijn vindt om vragen of hulp bij missies te krijgen, of als je graag mee wil doen met dagelijke runs (sorties), raids en farms dan is het een aanrader om daar langs te komen. Leden uit andere clans van de alliance komen ook zo nu en dan langs om mee te doen met raids enz. Stel gerust vragen etc in de ingame clan chat als je geen headset/mic hebt of het liever solo speelt. Alle ervaren spelers, zeker diegene in de teamspeak, zijn enthousiast om je ergens een handje mee te helpen. Binnen de clan zijn we ook heel relaxt met het traden van items wanneer nodig. (Dit word ook wederzijds verwacht)

Alle research labs zijn 100% uitgewerkt (inclusief HEMA) en nieuwe wapens en frames worden gelijk met de update aangezet in de labs. De dojo zelf is constant in verandering van kleuren en decoraties, we zullen er hopelijk ooit een keer tevreden mee zijn :P

 

Eisen:

Als enigste eis nemen we alleen 18+ spelers aan. We willen de clan graag "volwassen" houden. Ben je jonger, ik kan je ook doorsturen naar een clan uit de alliance.

We vragen niet van je om dagelijks of wekelijks actief te zijn, maar ben je 60+ dagen niet online geweest is er een kans dat er plaats word gemaakt voor nieuwe leden. Heb je voor een lange periode bv geen tijd om te gamen geef dat door en dan kunnen we daar rekening mee houden.

Als we eenmaal vol zitten (30 leden) zal recruitment alsnog open blijven. Plaats gerust alsnog een bericht hieronder (of pm) en ik zal zsm reageren of ik plek kan maken.

Lijkt het je wat mee te doen met een puur nederlandse, klein blijvende clan?

Plaats dan een comment hieronder of stuur een forum/ingame pm naar één van deze leden: Kleurtje  |  Eased_up  |  ArcticMantis

Tot hopelijk ingame!

ArcticMantis

 

EDIT: Post komt misschien heel serieus en diplomatiek over maar de clan sfeer is heel relaxt en casual. Het gaat ons niet om 100% actief zijn, hoge stats en leaderboards halen etc. We staan voor plezier in het gamen en elkaar verder helpen :P

Edited by ArcticMantis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hey,

op dit moment bij een clan dat niet super aktief meer is en meer gebaseerd op VS spelers.

Ben aktief en de 18 jaar al ruim gepasseerd (ouder dan hoogste leeftijd genoemd in OP lol). Op zoek naar een clan die wel aktief is, NL is

vanwege tijdzone en hopelijk op voice ook aktief is. Mocht er nog ruimte zijn, hoor ik het graag.

Zal pas huidige clan verlaten mocht het zover zijn :)

Edited by Rixalabur
Added last sentence
Link to comment
Share on other sites

Hoi,

Na een half jaar mijn PC kwijt te zijn geweest heb ik de game weer opgepakt, maar mijn oude clan is inmiddels 100% inactief. Als jullie nog actief zijn zou ik graag een invite willen. 

Ik ben trouwens 25 jaar oud en mastery rank 5.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
15 hours ago, PacketLoss_nl said:

Hallo, ik ben 40 jaar jong, en tevens opzoek naar een nederlandse  clan. Momenteel lvl6. En kijk er naar uit om missies te doen.

Als er nog plaats is gaarne een invite :)

Heb je een invite gestuurt, welkom.

Momenteel wel rustig binnen de clan ivm vakantie tijd. Tot ingame!

Edited by ArcticMantis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
On 12/8/2016 at 11:14 AM, euqistym said:

Is de clan nog actief? Heb al 1.5 jaar ofzo niet gespeeld, sinds de Chroma was dat volgens mij. Is er veel veranderd sinds toen? Misschien dat ik het binnenkort weer even check.

Ja nog zeker actief maar een zeer rustige sfeer. We zitten ongv dagelijks op teamspeak met 2-8 man, 's weekends het drukst. Je hebt kans dat er een paar met Battlefield 1 bezig zijn ;) maar we praten je allemaal graag bij want er is echt wel veel veranderd. Het grootste verschil voor jou zal waarschijnlijk het nieuwe Prime farm systeem zijn.

We hebben plek en je bent welkom! Stuur maar een pm of een friend invite ingame als je besluit het spel weer op te pakken.

Link to comment
Share on other sites

On 10-12-2016 at 2:05 AM, ArcticMantis said:

Ja nog zeker actief maar een zeer rustige sfeer. We zitten ongv dagelijks op teamspeak met 2-8 man, 's weekends het drukst. Je hebt kans dat er een paar met Battlefield 1 bezig zijn ;) maar we praten je allemaal graag bij want er is echt wel veel veranderd. Het grootste verschil voor jou zal waarschijnlijk het nieuwe Prime farm systeem zijn.

We hebben plek en je bent welkom! Stuur maar een pm of een friend invite ingame als je besluit het spel weer op te pakken.

Ik heb je invite geaccepteerd. :-)

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, -Shade91- said:

Hey!

 

Ben nieuwe speler, ondertussen MR4 en zou graag willen joinen moest er nog plek zijn alvast bedankt! ^^

Ben 25 btw ^^

IGN: -Shade91-

Hoi Shade, er is weer plek en ik heb je een invite verstuurd! Kom gerust een keertje langs op de ts. Niks moet :)

Edited by ArcticMantis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...