Jump to content
The Lotus Eaters: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

Oknytt - En klan för oss som talar svenska.


Karies
 Share

Recommended Posts

This post is written in swedish.

Om man nu kanske inte riktigt är sugen på en ny klan utan bara vill ha lite nya kompisar så är man varmt välkommen till vår discord kanal. Skicka mig ett PM så får ni en länk.

 

U0ICLgO.jpg

 

Vad är detta för klan?

Denna klanen ungefär ett år gammal, jag startade den med det enda syftet att samla svenska spelare under en flagg. Under mina år i spelet så har jag letat (måttligt intensivt) efter en svensk klan utan att hitta någon. Jag har inget emot att språka på utrikiska, det är väl bara så att jag föredrar mitt modersmål. Vi provade att expandera klanen vilket inte föll vidare väl ut, förmodligen stannar vi på spöknivån tills vidare.

Dojon är färdig och otroligt vacker. Forskningen är färdig... till och med Hema.

Loggan kan beskådas i hela sin prakt i bilden ovan.

Vem är jag?

Jag har spelat WF sedan den sl.utna betan. Mitt konto är äldre än vad min forumprofil säger då man inte behövde registrera sig på forumet när jag började. sl.utade dock spela när Mods 2.0 kom ut, jag reagerade tydligen inte så bra på det :). Efter ett uppehåll på nästan ett år har jag väl spelat dagligen sedan dess. I stort sett alla jag spelat med har sl.utat spela. Av någon anledning så fortsätter dock jag att spela varje dag. Dessutom är jag en av de här 30+ spelarna.

Vad vill vi att klanen ska vara?

Man ska kunna uttrycka sig på svenska både i text och tal. Vi bör vara en plats där man kan få hjälp med sina uppdrag, void och om vi blir tillräckligt många även trials. Vi tar gärna från de rika och ger till de fattiga, har du får många moddar får du gärna ge dem till den som inga har. Nämner man platinum mellan klanmedlemmar så kan det hända att jag blir putt. Vi använder oss av discord för kommunikation men det är helt frivilligt om man vill dyka upp där eller inte.

Vem är du?

Du kan uttrycka dig på svenska. Du bör vara över 18 år. Annars har jag inga större krav. MR betyder absolut ingenting.

Hur ansöker man?

Svara i denna tråden, skicka mig ett PM eller kontakta mig i spelet. Jag finns här dagligen och svarar så fort jag kan.

Edited by Karies
det har gått ett år.
Link to comment
Share on other sites

Halli hallå!

Grymt initiativ. Jag hänger på med glädje. Klanen jag är i just nu har blivit någorlunda inaktiv. Eller, nja... helt och hållet

Är ursprungligen Göteborgare, men jag heter INTE Glenn!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu har jag ju bara spelat lite över en månad men ja, svenska klaner lyser med sin frånvaro... jag är varken Göteborgare eller heter Glenn men jag går gärna med jag också. Är i en egen klan nu som jag skapade bara för att få research men kan lämna närsom.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
On 2016-07-18 at 2:05 PM, Annarchy89 said:

Tjenare! äntligen jag har också letat efter en svensk klan ett tag nu, Dock inte lirat så länge än men kör stort sett dagligen också. 27 år och icke göteborgare :D Har skickat en friend request ingame också 

Skickat friend request!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Hej!!

Är klanen igång och har plats? :)  klanen jag tillhör tappat aktivitet och stagnerat. Lirat sedan 2014 älskar spela med svenska som huvudmål! 

Annars: 30+, mr18, alla frames, siktar på max arcane grace mfl. så lite raids vore trevligt..

  

Link to comment
Share on other sites

Jag ska inte skryta med att klanen är särskilt aktiv just nu. Vi är tre som fortfarande spelar någolunda regelbundet, ett par som spelar mindre regelbundet. Verkar som att alla klaner går på dekis om de inte blir hysteriskt stora. Med svenska som ett krav verkar dock basen för spelare vara... liten.

Nytt blod är ju dock alltid intressant, men jag tror det dröjer innan klanen när upp till sina glansdagar.

Jag lägger till dig i spelet så får vi se om det fortfarande kan vara intressant för dig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...