Jump to content

Blood Tiger Rekrutuje - Wstąp w szeregi tygrysów!


StrasznY3
 Share

Recommended Posts

ApY9sa8.png
x1mIKcf.png

Nasza strona
Chcesz do nas dolączyć?

Napisz pod tym tematem ile masz lat, czemu to akurat ty masz dołączyć w szeregi krwawych tygrysów oraz coś o sobie!

 

Co oferujemy?
- Miłą atmosferę
- Eventy klanowe
- Rajdy klanowe
- Komunikator Discord
- Pomoc w grze
- Zgraną ekipe
- Sojusz
- Boty klanowe

Czego oczekujemy?
- Kultury osobistej
- Aktywności na discordzie oraz w grze.
-  Zaangażowania w życie klanu

Czego wymagamy?
- Wiek minimum 16 lat
- Komunikator Discord

Pytania w grze
Można kierować do: @StrasznY3, @TheArQu, @xSzymeX, @MuzzledMeat, @AngelofDeathxx

:naramon:   REKRUTACJA DO KLANU JEST: ZAMKNIĘTA:naramon:


cgzmXtM.jpg


RaLlGl3.png

 

Edited by StrasznY3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
8 minutes ago, _ThePuppet_ said:

Well, z chęcią dołączę do waszego klanu :) Mam duże doświadczenie w Warframe, gram w  to od 2 lat z przerwami. Moim ulubionym frame'em jest aktualnie Titania, ale posiadam także Nezhe, Inarosa z 30 rangą i Vaubana, Frosta, Ember których aktualnie lvl'uje.

Zaproszenie do klanu wysłane

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Można się dostać jak coś to jestem w miarę ogarnięty mam 15 lat ale bez mutacji (szkoda). w Warframe gram od jego wydania czyli bite 4 lata ale bez clanu to żadna frajda. Jestem pomocny i mogę pomagać nowym Graczom mam wszystkie warframy bez niektórych prime. W sumie od dawna szukałem tak przyjemnie nastawionego i aktywnego clanu. Liczę na to że mnie dodacie i czekam na odpowiedz na warfream lub na forum. To zależy od was. Pozdrawiam.

Edited by HubertC
Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, HubertC said: