Jump to content

PC'ty typu low-end


Revter
 Share

Recommended Posts

Witam. Tak jak w tytule, chcę rozpocząć dyskusję o komputerach typu low-end (czyli słabych lub bardzo słabych).

Sam gram w tą grę od ponad roku, a z dnia na dzień granie w tą grę przyprawia mnie o białą gorączkę. Obawiam się, że optymalizacja zaczyna odgrywać coraz mniejszą rolę, przez co wydajność samej gry jest coraz gorsza. Deweloperzy chcą aktualizować starsze tilesety, po to, by spełniały standardy oraz bardziej cieszyła oko. Niestety, jest to cios w policzek w stronę graczy właśnie z PC'tami typu low-end, Nie mogą się cieszyć nowinkami graficznymi, ponieważ ilość klatek jest zbyt mała, żeby to podziwiali. Zamiast tego wkurzają się na komputer, grę czy co tam jeszcze i w najgorszym wypadku kończy się roztrzaskanym sprzętem przez właśnie niską ilość klatek na sekundę. Nie grają płynnie w tą grę, tylko podziwiają pokaz slajdów zaprezentowany na ekranie. Naprawdę chciałbym, by wydajność w tej grze szła w parze razem z wyglądem. To jest jeden z problemów (niewielki, ale jednak), dlaczego niektórzy tak szybko rezygnują w granie w tą właśnie grę. Jeśli ktoś jest tego samego zdania, co ja, to jest mi niezmiernie miło. Jeśli nie - trudno. Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii. Zapraszam do napisania odpowiedzi na ten post, jestem ciekaw waszego zdania na ten temat.

 

PS.: Jeżeli kogoś interesuje mój komputer (w moim przypadku laptop), zamieszam mały screen ze specyfikacjami (wszystkie opcje graficzne w grze są ustawione na minimum):

https://scr.hu/84dt/fefo0

Link to comment
Share on other sites

Na statku mam ogólnie mam 15-20 klatek (do czego jestem już przyzwyczajony), a w zainfekowanym pokoju NIGDY nie spadły mi klatki poniżej dwudziestu. Może deweloperzy chcieli pokazać "komputerom z NASA", jak się czują "gorsi"?

Edited by Revter
Link to comment
Share on other sites

Quote

Obawiam się, że optymalizacja zaczyna odgrywać coraz mniejszą rolę,