Jump to content
Dante Unbound: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

Swedish Clan with discord


zkullz
 Share

Recommended Posts

This post will be in Swedish.

Vi har en Allians numera med olika klaner, för det mesta ghostklaner för att hålla nere kostnaderna på nya vapen, om du vill gå med i en klan eller gå med i alliansen med din egen klan så äär du/ni varmt välkomna. jag äger själv en Ghost Clan som har plats för det mesta och både klanen och alliansen behöver folk vi kan spela med som kan tänka sig att snacka och eventuellt spela eidolon hunts eller liknande. Vi försöker bara hålla oss till helt svenska klaner men det går bra att ha blandat, notera dock att enbart svenskar får tillgång till Discorden som vi har för alliansen.

Vi har en discord som är tillgänglig för dem som vill snacka. Om du söker klan eller vi gå med med din egen klan så kom in på Discord och skriv till mig eller någon annan moderator/admin på discord så fixar vi en plats till dig/er så fort som möjligt.

https://discord.gg/cRAZQyN 

Hoppas du är intresserad av att spela med oss!

Edited by zkullz
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 2017-06-13 at 2:05 AM, Yakude01 said:

Skulle vilja delta i klanen

 

tjenare det har varit ett avbrott med en flytt, om du fortfarande är intresserad så är du välkommen meddela ditt namn i spelet här

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
On 2017-08-30 at 11:00 PM, RinUmaro said:

Hej. 

Jag och min flickvän vill gärna joina. Om ni fortfarande är aktiva

vi är aktiva igen, ibland tar vi pauser, om ni fortfarande är intresserade så finns det plats för er

Link to comment
Share on other sites

On 2017-09-15 at 11:59 AM, Nikzara said:

Kul med lite svenska spelare.

Hade gått med men leder en annan klan, blir gärna inbjuden till eran Discord däremot om det skulle gå bra.

tjenare kan skicka en inbjudan om du fortfarande vill

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
15 hours ago, erikookatten said:

Tjena!

Går gärna med i en klan då det ibland blir lite tråkigt att lira ensam :) Om ni fortfarande är aktiva såklart.

hej jo vi är fortfarande aktiva. vi har en allians med en annan klan med så du kan få plats i någon av dem. 

Vi har en discord: https://discord.gg/cRAZQyN . när du är med i den kanalen, skriv ditt ingame namn till mig (zkullz) så kan vi nog hitta en plats :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Tja jodå klanen är vid liv, självklart så spelar alla från och till men det händer att man någon kväll i veckan drar ihop ett gäng o lirar lite. Jag editerade posten med discord m.m. Om du vill gå med i alliansen med din existerande klan eller vill sprida ut er i de existerande klanerna så finns det plats vad ni än väljer. så skriv gärna till mig ikväll eller här så fixar vi in er i alliansen.

Edited by zkullz
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Galrash said:

Är Klanen ännu vid liv? 

Har en guild med en population av 3, allt är färdigforskat mer eller mindre. Hör av dig om ni har plats eller vill slå ihop er :)

 

 

Tja jodå klanen är vid liv, självklart så spelar alla från och till men det händer att man någon kväll i veckan drar ihop ett gäng o lirar lite. Jag editerade posten med discord m.m. Om du vill gå med i alliansen med din existerande klan eller vill sprida ut er i de existerande klanerna så finns det plats vad ni än väljer. så skriv gärna till mig ikväll eller här så fixar vi in er i alliansen.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, zkullz said:

Tja jodå klanen är vid liv, självklart så spelar alla från och till men det händer att man någon kväll i veckan drar ihop ett gäng o lirar lite. Jag editerade posten med discord m.m. Om du vill gå med i alliansen med din existerande klan eller vill sprida ut er i de existerande klanerna så finns det plats vad ni än väljer. så skriv gärna till mig ikväll eller här så fixar vi in er i alliansen.

Återkopplar ikväll, så  kan vi knåpa ihop något :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...