Jump to content

Noob szuka klanu lub znajomych do pykania


LameWarrior
 Share

Recommended Posts

Doberek. Jestem początkujący, zarejestrowany ~4 lat temu, ale miałem bardzo długą przerwę. Obecnie nabite... nie wiem ile dokładnie, ale gra w narożniku pokazywała prawie dwa dni. Zamknąłem pierwszy pakiet Ziemi i przechodzę na kolejną planetę, 2 master lvl. Szukam klanu, lub ludzi 20+ do pykania, którym nie będzie przeszkadzało, że nieco odstaję. Nie potrzebuję szkolenia, wolę wszystko sam rozkminić, ale mogę mieć jakieś dziwne pytania od czasu do czasu. Potrafię współpracować w grupie, jestem bezkonfliktowy, samodzielny, szanuję innych ludzi niezależnie od wieku, płci, przekonań, używanej karty graficznej itp. Mam doświadczenie w członkostwie w klanach i grupach graczy. W skrócie:

  • Platforma: PC
  • Tryb: PvE
  • Preferowana metoda: stealth bez constant-rush, ale lufę rozgrzać też mogę (nie mam jeszcze wyskillowanej żadnej broni palnej)
  • RP: nie
  • Strefa czasowa: EU/Warsaw
  • Godziny grania: różnie, zazwyczaj 19:00-22:00, kilka razy w tygodniu, mogę znikać na dłużej bo RL itp.
  • Komunikacja głosowa: tak, mam mikrofon, klienta TS/Mumble, mogę doinstalować co trzeba. W czasie rozgrywki jestem raczej cichy i zazwyczaj rzucam battle info, bo wychowałem się na taktycznych strzelankach. Poczucie humoru przyjacielsko-złośliwe, monty-pythonowskie, duża doza sarkazmu, mało poważny
  • Wiek: 39 lat, powoli dobijam do 40, ale mentalnie jestem dużo młodszy. Ponad 20 lat stażu w grach komputerowych.

Chętne do przyjęcia mnie w swoje szeregi osoby/klany proszę o kontakt.

Dziękuję i do ustrzelenia! ;)

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Netruitus said:

Cancer V bardzo chętnie przyjmie w swoje szeregi.

 

Wyglądacie mi na vetów, szukających interów i vetów. Ja ledwo zacząłem i z "Potrafisz nadrabiać ewentualny brak doświadczenia" będzie problem, gdyż nie mam aż tyle wolnego czasu żeby dogrindować do Waszego poziomu.

Link to comment