Jump to content
Dante Unbound: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

Swedish Clan Yggdrasil | Storm | Discord |


Galrash

Recommended Posts

Hej. Jag är nyss fyllda 50 och har spelat WF några dagar bara men skulle gärna vara med i eran klan, både för det sociala och  också för att lära mig det här. Det är en hel del att ta in;)

- 3lderdragon

- MR 2

- PJ#3257

- har headset med mic

- 50 som sagt

har startat en egen klan som jag och sonen är med i. Kan det bli ett problem?

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Galrash said:

Hej @3lderdragon !

Ni är självklart välkomna att gå med. ska skicka invite så snart arbetsdagen är över.

Ni behöver lämna/avsluta klanen för att jag ska kunna bjuda in er dock 🙂

 

Välkomna!

Tackar.

Jag hittar ingen funktion för att avsluta klanen jag skapat. Vet du hur jag ska göra? 🙂

Link to comment
Share on other sites

Casual player som bara kör för att det är kul och delvis för att jag inte har något annat att göra. Heter cyroxian25 in game och använder samma namn på discord. Är mr 12 men vet långt ifrån allt om spelet. 388 timmar i missions och något över 1000 timmar på steam... av någon anledning. Har ett headset med mic och folk jag spelar med brukar säga att jag är rolig så jag antar det. Är 04 men alla säger att jag verkar äldre.

Jag mottager gärna en invite.

Link to comment
Share on other sites

Hejsan hoppsan!

Jag skulle gärna vilja bli medlem i eran clan!

Min son är redan member

Jag jobbar i Norge så jag spelar bara på jobbveckor (eller helger då damen jobbar helg, då stannar jag i Norge och nördar loss) när jag drar hem till Sverige tillbringar jag min tid med familjen.

Jag är född -69, gejmat sen innan PC var ett koncept, lirar Warframe för det finns inget slut eller press om ditten eller datten. Är MR 13 idag och vill bara ha kul med skönt folk runt  omkring, hitta på massa dumt in game.

Hoppas jag får plats i erat gäng!

In Game namn; WhigwhaM

/Tommie

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Iseliandir said:

Hej lever den här klanen?

Det skulle jag nog vilja påstå att vi gör, vi är idag ca 60+ medlemmar i Yggrdasil som spelar, klanen är en casual guild men vi har även en hel del tokstollar som saknar liv 😉

Dojon är i stort sett färdig gällande forsking, dock så genomgår den en större renovering i nuläget.

Link to comment
Share on other sites

Då hälsar jag dig varmt välkommer @Iseliandir !

Hoppa gärna in i discord och säg hej, det brukar alltid finns en hel del trevliga och goa personer där inne.

 

Skickar även invite till vårt forum här på Warframe forums, där finner du bla. det interna graderingssystemet och promokoder. 

invite till klanen kommer så snart jag har kommit hem igen.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Xinopia said:

Hej!

Här kommer en gubbe på 40+ som letar clan.

  • In-game namn  =  Xinopia

  • MR-rank  =  14

  • Discordnamn  =  Xinopia

  • Headset med mic.  Japp

 

Hälsningar

Jeppe

Hej Gubbe ! 🙂

Du är självklart välkommen att gå med, skickar invite inom kort

 

Välommen!

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, CptButtplug3000 said:

Precis börjat köra warframe och skulle inte vara helt fel att hitta diverse andra svenskar att köra med!
 

- CptButtplug3000

- MR 2

- defekt#7052

- har headset med mic

- Ålder 29 

 

Hej där, 

Självklart så ska du få en invite. Kom gärna in i discord och säg hej vid tillfälle med. Om något känns oklart så är det bara att hojta till. många av oss har kört ett tag men vi har även många som precis har börjat

 

Välkommen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...