Oranji

PC Member
  • Content Count

    2,432
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4,731

1 Follower

About Oranji

  • Rank
    Eagle

Recent Profile Visitors

5,418 profile views
  1. Oranji

    Thanks for Watching Devstream #119

    Apologies for being persistent but will continue to repost this til answered. Please consider adding a dedicated "spawn point" in the dojo. Instead of having us adjust the decors and limit creativity on a room, wouldn't it be a lot easier to just have us pick a spot where we can consistently spawn. This should at least prevent us from getting stuck on heavily decorated starting rooms. Mandatory obnoxious screenshot so you can see how bad it is when entering some dojos.
  2. Oranji

    Coming Soon: Devstream #119!

    Any news on Titania & Nyx rework? Also, please consider adding a dedicated "spawn point" in the dojo. Instead of having us adjust the decors and limit creativity on a room, wouldn't it be a lot easier to just have us pick a spot where we can consistently spawn. This should at least prevent us from getting stuck on heavily decorated starting rooms. Pretty sad to always enter our dojo like this
  3. Oranji

    Fortuna: Update 24.0

    Promo codes if you haven't entered them already: SOLARISUNITED EARSON TERMINALBIGFLIP Thank you Lord Steve and whole DE team.
  4. Oranji

    Thanks For Watching Devstream #118!

    Thanks for that really fun stream. About time we get vacuum on pets tho some of them could really use some utility upgrades like Chesa, Sunika etc. Also please consider adding a dedicated "spawn point" in the dojo. Instead of having us adjust the decors and limit creativity on a room, I think it's a lot easier to just have us pick a spot where we can consistently spawn. This should at least prevent us from getting stuck on heavily decorated areas. ie. Bout 80% of the time this is what it looks like when I enter my clan doj. lol
  5. Oranji

    Chimera: Update 23.10

    Still no option to designate a "specific spot" à la transporter where players can spawn. Instances where players are stuck or placed on unwanted spots can still happen. Also pls we need more water. Not drips, fountains or splashes. Just plain water puddles. I really appreciate all the new decors you added and the rest of the changes/fixes. Thank you!
  6. Oranji

    Coming Soon: Devstream #117!

    Reposting from Devstream #115 thread: Is it possible for us to get a spawning pod or spawn point installation that we can place in the dojo? *like the teleporter. It would be a huge QoL improvement to prevent players from clipping in and out of the spawn room esp. the ones that are heavily decorated. Also would like to see if we can also get some water puddles. We only have koi fish, stone fountain and the newly added free falling fountain. *which is great btw Thanks! Also: - My Profile overhaul?
  7. Oranji

    Coming Soon: Devstream #116!

    Reposted from previous devstream thread: Is it possible for us to get a spawning pod or spawn point installation that we can place in the dojo? *like the teleporter. It would be a huge QoL improvement to prevent players from clipping in and out of the spawn room esp. the ones that are heavily decorated. Also would like to see if we can also get some water puddles. We only have koi fish, stone fountain and the newly added free falling fountain. *which is great btw Thanks! Also: - New unshaved operator hairs when? - My Profile overhaul?
  8. Oranji

    Coming Soon: Devstream #115!

    @[DE]Rebecca Is it possible for us to get a spawning pod or spawn point installation that we can place in the dojo? *like the teleporter. It would be a huge QoL improvement to prevent players from clipping in and out of the spawn room esp. the ones that are heavily decorated. Also would like to see if we can also get some water puddles. We only have koi fish, stone fountain and the newly added free falling fountain. *which is great btw Thanks!
  9. Oranji

    Thanks for Watching Devstream #113!

    I hope y'all enjoy reading chat as much as I do. 🙂
  10. Oranji

    The Sacrifice: Update 23

    Thanks for all your hard work.
  11. Can we also expect some buffs on Titania's #2 - Tribute? Imo, it's too much of a hassle to keep on stacking souls while keeping track of 4 individual buff duration that provides minimal gain. Really up to you if you feel the need to tweak the effects but we can probably at least start by removing the stacking conditions and just let us receive the full 5 soul stack. ie: on Dust Aura Instead of collecting 5 individual souls that gives 10% each and caps at 50% accuracy reduction, A single soul should provide the full 50%. Pls consider this feedback/suggestion as not everyone likes to stick to a single exalted playstyle. Thanks!
  12. @[DE]Rebecca Can or will this include some overhaul on the "My Profile" screen as well? cuz it looks kinda outdated. I would love to have the option to have different Profile backgrounds showing a customizable warframe & operator pose. Perhaps a better *stat_list that shows the more important stuff right off the bat instead of listing all that stuff like # of scans that no one cares about. Maybe some cool stuff like being able to indicate your top 5 favorite frames, weapons etc. You know...just some extra stuff that lets you know more about a fellow tenno or somthin.
  13. Good to know. Any upcoming changes to press4towin Miasma?
  14. I kinda get why this rework popped out of nowhere but what I don't understand is why t'was prioritized over Memestrike and jumping_map_kill_link_trin? Edit: Thank you for fixing the broken spin2win meta. https://forums.warframe.com/topic/955386-melee-present-and-future-goals/#elUserLink_menu