Jump to content
Dante Unbound: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

XVII Gentlemen Looking For Dutch Players! | Rank 9 mature Shadow Clan | Teamspeak | Emblem


ArcticMantis
 Share

Recommended Posts

Hallo, ik heb nu net een paar uur in dit spel zitten en heb toch het idee dat het leuker is om met meerdere mensen te spelen.

ik ben nog aardig zoekende en kan best wat hulp gebruiken.

ik zou graag bij de clan willen horen.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, TheUnbl said:

Hallo, ik heb nu net een paar uur in dit spel zitten en heb toch het idee dat het leuker is om met meerdere mensen te spelen.

ik ben nog aardig zoekende en kan best wat hulp gebruiken.

ik zou graag bij de clan willen horen.

Invite verstuurd! We helpen graag, kom maar een keertje langs op de teamspeak. Dat is dan wat makkelijker.

2 hours ago, mr_Treador said:

hmm, denk dat het aan mij ligt maar kan geen dragon key in de dojo maken en mis het teamspeak adres. Kan iemand mij helpen?

Ik zag dat je de teamspeak gevonden heb, maar je bent alweer weg. Ik ben vanavond beschikbaar om je te helpen!

Anders is de wiki altijd een goeie bron van informatie:

http://warframe.wikia.com/wiki/Dragon_Key

Edited by ArcticMantis
Link to comment
Share on other sites

Halloo,

In een relatief korte tijd verslaafd geworden aan warframe en ben hard op zoek naar een clan. Als er plek is hoor ik dat graag en zou ik graag willen joinen.

 

MR5, IGN: Sjeeep

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, sjeeep said:

Halloo,

In een relatief korte tijd verslaafd geworden aan warframe en ben hard op zoek naar een clan. Als er plek is hoor ik dat graag en zou ik graag willen joinen.

 

MR5, IGN: Sjeeep

Oeh klinkt gevaarlijk, Invite is verstuurd!

Link to comment
Share on other sites

Hallo,  

Ikzelf ben van België en heb net mijn clan gedumpt omdat ze te inactief zijn naar mijn mening en me nooit helpen als ik het vraag. Ik ben niet zo van het praten dus ik als ik om hulp vraag zal dit via Chat zijn.  is dit ok? Graag word ik dan uitgenodigd.  

24, MR 6 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, SCReefke said:

Hallo,  

Ikzelf ben van België en heb net mijn clan gedumpt omdat ze te inactief zijn naar mijn mening en me nooit helpen als ik het vraag. Ik ben niet zo van het praten dus ik als ik om hulp vraag zal dit via Chat zijn.  is dit ok? Graag word ik dan uitgenodigd.  

24, MR 6 

Ja dat is prima! Niks moet, alles mag ;)

Invite is verstuurd. Je kan ook gwn langskomen op de teamspeak en een textchat openen met mij. Ookal ben ik niet altijd gamende zit ik daar vaak.

Edited by ArcticMantis
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, ArcticMantis said:

Ja dat is prima! Niks moet, alles mag ;)

Invite is verstuurd. Je kan ook gwn langskomen op de teamspeak en een textchat openen met mij. Ookal ben ik niet altijd gamende zit ik daar vaak.

Heb geen teamspeak, ken het ook niet. Ik heb zoals de meeste, discord. :p 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hi,

Ik ben geïnteresseerd om jullie clan te joinen. Speel het spel een paar maandjes nu en heb een tijd bij een Moon clan gespeeld.

Vanwege een weekje vakantie ben ik eruit gegooid blijkbaar.

Ben op zoek naar een relaxede groep om mee te spelen. Ben 42.

MR is 11 op dit moment.

Hoop snel wat te horen :-)

Groet,

Dutch

(E.L.DutchMeisteR.P.    IGN)

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, E.L.DutchMeisteR.P. said:

Hi,

Ik ben geïnteresseerd om jullie clan te joinen. Speel het spel een paar maandjes nu en heb een tijd bij een Moon clan gespeeld.

Vanwege een weekje vakantie ben ik eruit gegooid blijkbaar.

Ben op zoek naar een relaxede groep om mee te spelen. Ben 42.

MR is 11 op dit moment.

Hoop snel wat te horen :-)

Groet,

Dutch

(E.L.DutchMeisteR.P.    IGN)

Hoi Dutch,

Als ik thuis kom vandaag zal ik je een invite sturen. Qua leeftijd pas je prima bij de groep ;)

Het is momenteel erg rustig in de clan (vakantietijd en wat burnouts) dus verwacht niet al te veel activiteit op de ts. Dat zal vanzelf wel weer komen met Eidolon denk ik.

Ik hoop dat je bij ons vind wat je zoekt, en tot ingame hopelijk!

gr. Mantis

Edited by ArcticMantis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3-8-2017 at 0:08 PM, Black_Tauren said:

hey, ik zoek weer een gezellige clan en zou het leuk vinden om lid te worden
IGN: Black_Tauren

 

 

12 hours ago, FinnTheWicked said:

Heyhey,

recentelijk begonnen met Warframe, een clan joinen lijkt mij ideaal om de game beter te ervaren. Als er nog ruimte is hoor ik het graag.

MR4, IGN: FinnTheWicked

Invites stuur ik vanavond als ik thuiskom. Welkom!

Heel rustig momenteel heren/dames (u never know), hopelijk na de zomertijd zal het wat drukker worden! Dan weten jullie wat je kunt verwachten alvast. Tot ingame!

Link to comment
Share on other sites

Hallo, 

Momenteel zit ik nog in een clan, maar het is voor mij een ietwat te grote clan en ook is het een internationale clan. Daarom zou ik het wel fijn vinden om in deze clan toe te treden, kleiner maar dat is eigenlijk ook wat ik zoek, en hier krijg je ook meer hulp. Tevens wil ik wel zeggen dat ik niet zo ben van Teamspeak en Discord, maar ik praat wel altijd gewoon in de chat. Mijn MR is momenteel 6 en mijn IGN Zkiathoz.

Bij voorbaat bedankt.  achteraf niet meer nodig

Edited by Zkiathoz
Link to comment
Share on other sites

Hey! 

Deze 23 jarige dedicated league speler neemt een gewaagde sprong, weg vanuit zijn comfortzone op naar een doldwaas ruimte avontuur! Dit alles met maar één doel! 

Becoming a space Ninja!

MR4. IGN: JUDGE-RONIN

Graag zou ik deel willen nemen aan deze clan.

Ps: Ik gebruik alleen melee wapens, dus als iemand de mod "Lifestrike" heeft, let me know pls!

 

Edited by JUDGE-RONIN
Link to comment
Share on other sites

On 8/15/2017 at 0:22 PM, Zkiathoz said:

Hallo, 

Momenteel zit ik nog in een clan, maar het is voor mij een ietwat te grote clan en ook is het een internationale clan. Daarom zou ik het wel fijn vinden om in deze clan toe te treden, kleiner maar dat is eigenlijk ook wat ik zoek, en hier krijg je ook meer hulp. Tevens wil ik wel zeggen dat ik niet zo ben van Teamspeak en Discord, maar ik praat wel altijd gewoon in de chat. Mijn MR is momenteel 6 en mijn IGN Zkiathoz.

Bij voorbaat bedankt.  achteraf niet meer nodig

Jammer, veel plezier verder!

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, JUDGE-RONIN said:

Hey! 

Deze 23 jarige dedicated league speler neemt een gewaagde sprong, weg vanuit zijn comfortzone op naar een doldwaas ruimte avontuur! Dit alles met maar één doel! 

Becoming a space Ninja!

MR4. IGN: JUDGE-RONIN

Graag zou ik deel willen nemen aan deze clan.

Ps: Ik gebruik alleen melee wapens, dus als iemand de mod "Lifestrike" heeft, let me know pls!

 

 

1 hour ago, Aaron_Cain said:

Hoi hoi, heb je nog ruimte voor een nog niet helemaal gewende 41 jarige? speel al uhm veel te lang mmo spelen ;)

 

Greetz aaron_cain

Beide uiteraard welkom! Invites zijn verstuurd.

Tot ingame!

PS @JUDGE-RONIN Lifestrike moet ik wel een paar van hebben rondslingeren

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Goedemiddag, fellow space ninjas 

 

Zelf ben ik 35 jaar jong en nog niet zo geel lang bezig met dit spel maar ben toch al MR3. Bezit een Frost Prime (bubble galore) en zoek nog een leuke plek om rond te hangen.

En samen dingen te verkennen en kennis te delen al zal dit in het begin 1 richtingsverkeer zijn. Zelf kom ik uit België dus de taal is geen enkel probleem. Mijn IGN is Doomglazer.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...