Jump to content
Jade Shadows: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

XVII Gentlemen Looking For Dutch Players! | Rank 9 mature Shadow Clan | Teamspeak | Emblem


ArcticMantis
 Share

Recommended Posts

On 8/27/2017 at 4:54 PM, Doomglazer said:

Goedemiddag, fellow space ninjas 

 

Zelf ben ik 35 jaar jong en nog niet zo geel lang bezig met dit spel maar ben toch al MR3. Bezit een Frost Prime (bubble galore) en zoek nog een leuke plek om rond te hangen.

En samen dingen te verkennen en kennis te delen al zal dit in het begin 1 richtingsverkeer zijn. Zelf kom ik uit België dus de taal is geen enkel probleem. Mijn IGN is Doomglazer.

Hoi Doomglazer, zie dit helaas nu pas. Zeg het maar, ga je bij Senshi No Ken of wil je toch bij ons?

Link to comment
Share on other sites

Hey,

Ik wil graag warframe gaan spelen. Het lijkt me erg leuke afwisseling van andere soorten games.

Was een beetje aan het kijken voor Destiny 2 en goede co op shooters en ik hoorde steeds meer mensen over warframe.

Dus wil het nu gaan proberen.

Ben zelf niet echt van de shooters (beetje overwatch) maar heb wel ervaring met (mmo)rpg's

Het spel is zo ontzettend uitgebreid dat ik wel wat hulp kan gebruiken van wat ervaren mensen.
Heb nu 1 uur ofzo gespeeld maar ben al diep onder de indruk. Zeker dat dit ook free to play is.

Hopelijk krijg ik mijn man zover dat hij ook mee gaat doen.

Graag zou ik jullie clan joinen voor hulp maar zeker ook gewoon de gezelligheid.
Ik heb ook een mic en discord.

Mijn IGN is FayeSelene alswel mijn steam.

groetjes

[edit] Teamspeak is ook prima moet ik dat ff weer installeren, pfff zoveel voice chats tegenwoordig haha.

Edited by FayeSelene
Link to comment
Share on other sites

On 9/2/2017 at 11:11 PM, FayeSelene said:

Hey,

Ik wil graag warframe gaan spelen. Het lijkt me erg leuke afwisseling van andere soorten games.

Was een beetje aan het kijken voor Destiny 2 en goede co op shooters en ik hoorde steeds meer mensen over warframe.

Dus wil het nu gaan proberen.

Ben zelf niet echt van de shooters (beetje overwatch) maar heb wel ervaring met (mmo)rpg's

Het spel is zo ontzettend uitgebreid dat ik wel wat hulp kan gebruiken van wat ervaren mensen.
Heb nu 1 uur ofzo gespeeld maar ben al diep onder de indruk. Zeker dat dit ook free to play is.

Hopelijk krijg ik mijn man zover dat hij ook mee gaat doen.

Graag zou ik jullie clan joinen voor hulp maar zeker ook gewoon de gezelligheid.
Ik heb ook een mic en discord.

Mijn IGN is FayeSelene alswel mijn steam.

groetjes

[edit] Teamspeak is ook prima moet ik dat ff weer installeren, pfff zoveel voice chats tegenwoordig haha.

Hoi Faye,

Invite is verstuurd! Stel gerust je vragen via Steam naar mij als er niemand online is ingame of op teamspeak. Ik denk dat nu de vakantie tijd weer voorbij is dat het wat drukker zal worden op ts want momenteel zijn er maar weinig actief. Als de nieuwste update uitkomt verwacht ik al helemaal dat het weer aantrekt.

Gr Mantis

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Net "The War Within" quest gecleared. En besef dat nu de game nog meer mogelijkheden biedt, dat het wel erg handig wordt om een clan te joinen. Beetje gegoogled, en kwam hier terecht.

Speel regelmatig, om de 2 dagen, soms iets meer, ligt eraan hoe druk ik het heb.
Leeftijd: 36
ML: 8

Staat bekend in mijn League of Legends teams als "The un-tilt-able support", dus van mij hoef je geen rage-waardige ongein te verwachten :)
Dus als er nog plek is, kom ik graag gezellig Orokin farmen op Tethys met jullie ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ha goedenmiddag, 

Vorige week ben ik begonnen met Warframe en nu helemaal enthousiast. Jammer dat ik dit niet eerder geprobeerd heb. Beter laat dan nooit :)
Een NL-clan lijkt mij een leuke toevoeging terwijl ik dit spel verken. 

Ik ben 31 en speel vaak 's avonds. Benieuwd of er nog een plekje is. 

Groet, 

Clarifism

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Goedemiddag,

 

Ik ben een nieuwe Warframe speler (MR4 atm) en ben op zoek naar een leuke clan, na de topic te hebben gelezen zouden jullie prima bij mij passen. (Of ik bij jullie, beter gezegd)

 

Ik ben 33 jaar, heb een baan bij Defensie en probeer regelmatig achter de pc te zitten.

Echter door werk en sociaal gebeuren is het niet altijd mogelijk om elke dag te spelen, vind het fijn af en toe runs/raids etc te doen, maar wil ook soms gewoon solo kunnen spelen en ondertussen wat slap ouwehoeren.

Mocht er nog een plekje voor mij zijn dan hoor ik dat graag,

MVG,
Douwe

DBH1984

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...