Jump to content
Dante Unbound: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

{PC}{NL} Anti League Society Looking For Dutch Players! | Shadow Clan | Discord | Nederlands |


SGT_Skedaddle

Recommended Posts

Anti League Society is a Dutch clan, we started out with only 3 members who build up the dojo.

We already knew each other for a while from our gaming community The Salty Squad, but after a while the 3 of us got bored with all the other games, so we tried Warframe and where hooked. We couldn’t find any active Dutch clan that’s why we started our own. Since we are looking for active Dutch players, let me continue the rest in Dutch.

Informatie over Anti League Society:

Momenteel zijn wij een storm clan. geliefd worden wij niet groter, mocht er toch genoeg animo zijn en actieve leden dan zullen wij zeker de volgende stap zetten.

Wij vinden het belangrijk dat leden elkaar helpen, dat er een vriendelijke sfeer hangt tussen clan genoten. Om te voorkomen dat mensen enkel in de clan joinen om research blueprints op te halen zonder bijdragen. Zullen wij hier wel enige toezicht op houden.

 Activiteit en clan status:

(20-07-2019)

Momenteel hebben wij 27/30 leden.Wij werken niet met een minimale of maximale leeftijd, maar verwachten wel dat elk lid zich volwassen gedraagt. Mastery Rank varieert van MR1 tot levelcap. Wij gebruiken Discord als ons vaste communicatie programma. Iedereen is welkom om hier te joinen, Wij zijn opzoek naar actieve leden of dit nou solo of met elkaar is, dat is niet van belang. Maar wij verwachten wel dat je minimaal 1x in de 30 dagen online bent. Mocht dit niet het geval zijn dan zal je uit de clan verwijdert worden mocht er ruimte nodig zijn. Wil je toch graag weer lid worden, spring dan even in de discord of stuur 1 van de leaders een bericht.

De clan is er voornamelijk om elkaar te helpen met vragen of hulp bij missies te krijgen, of als je graag mee wil doen met dagelijkse runs (sorties), raids en farms dan is het een aanrader om daar langs te komen.

Stel gerust vragen etc in de ingame clan chat als je geen headset/mic hebt of het liever solo speelt. Alle ervaren spelers, zeker diegene in de discord zitten, zijn enthousiast om je ergens een handje mee te helpen. Binnen de clan zijn we ook heel relaxt met het traden van items wanneer nodig. (Dit word ook wederzijds verwacht)

Research labs zijn 94% compleet

(18-03-2020)

Research 202/210

We hebben dagelijks nieuwe research aanstaan om alles 100% compleet te krijgen. DE heeft aangegeven dat een Dojo rework/update komt, daarom zijn wij de dojo volledig aan het herbouwen om zo vast ruimte te krijgen voor de nieuwe creaties van DE.

Eisen & verwachtingen:

Er zijn maar weinig eisen, gedraag je normaal en het komt helemaal goed, Be a male genital and get kicked lijkt me een duidelijk moto. Voor de rest verwachten we dat iedereen zich volwassen gedraagt en mocht er wel een clan issue zijn dan de Monarch, Archbishop of Royal advisor aanspreken

Je bent niet verplicht dagelijks online te zijn, maar verwachten wel dat je minimaal 1x in de 30+ dagen online komt. Mocht je toch langer afwezig zijn zonder het te vermelden dan is er kans dat je plek word overgenomen door een ander. Dus mocht je voor een lange periode bv geen tijd om te game geef dat door en dan kunnen we daar rekening mee houden.

 

Hebben wij jou interesse gepiekt, stuur onze  Monarch SGT_Skedaddle of Archbishop  Squidyboy1985 een ingame bericht. 

See you soon Tenno.

Monarch

SGT_Skedaddle

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik ben zou graag lid willen worden, maar ik ben mr7 en wil graag helpen met het vinden van leden.

Ik speel dagelijks en heb eerst veel warframe op de xbox gespeeld ik was daar mr11.

Mijn broertje en ik zouden graag willen joinen. ik ben 19 en mijn broertje is 17 jaar oud.

IGN: steffard

IGN: Dutchskilled

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 19-3-2018 at 11:49 AM, Steffard said:

Ik ben zou graag lid willen worden, maar ik ben mr7 en wil graag helpen met het vinden van leden.

Ik speel dagelijks en heb eerst veel warframe op de xbox gespeeld ik was daar mr11.

Mijn broertje en ik zouden graag willen joinen. ik ben 19 en mijn broertje is 17 jaar oud.

IGN: steffard

IGN: Dutchskilled

Stuur Kleurtje ingame even een bericht, die regelt onze leden administratie. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...