Jump to content
Dante Unbound: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

{PC}{NL} Anti League Society Looking For Dutch Players! | Shadow Clan | Discord | Nederlands |


SGT_Skedaddle

Recommended Posts

Beste Squidgyboy1985,

Ik heb je een friend request gestuurd het moment dat je uit je clan bent zal ik je de invite sturen.

Update:

Momenteel zijn we met 15 mensen in de clan en hopen snel richting de 30 man/vrouw te gaan om gezellig op discord lol te hebben tijdens het spelen!

Link to comment
Share on other sites

Beste Gunz0r en Delta_Fury,

Ik heb jullie toegevoegd en Delta_Fury heeft al een invite gekregen. Gunz0r het moment dat je uit je clan bent zal ik gelijk de invite sturen.

Alvast welkom in de clan!

 

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond, 

Ik ben sinds kort weer gaan spelen, heb alleen in 2015 even gespeeld. Moet zeggen er is veel bijgekomen!
Ik ben opzoek naar een relaxte clan om samen dingen te ondernemen. Ik ben regelmatig online, leer snel, 32 jaar.

Hoor graag van jullie, 

Groet Acro (Maarten) 

Link to comment
Share on other sites

Hallo ik ben sinds kort ook weer gaan spelen (speelde vroeger WF op de ps4) maar be nu toch maar overgestapt naar PC (veel is er ook veranderd sindsdien) en zou graag jullie clan willen joinen als er nog plek is, ben 21 jaar aardige noob atm nog wel haha maarja iedereen begint bij af.

Ingame naam: Khaleesiah

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Kleurtje said:

Beste Khaleesiah en Keahana,

Clan invites zijn verstuurd welkom in de clan

Goedemorgen Kleurtje,

Ik ben geen invite tegen gekomen in mijn inbox dus heb jou maar een vrienden verzoek gestuurd.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...