Jump to content
Dante Unbound: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

Swedish Clan Yggdrasil | Storm | Discord |


Galrash

Recommended Posts

Hej, 

Söker ni efter en svensk guild med avslappnad attityd som inser att det verkliga livet går före så har ni kommit rätt. Yggdrasil är en plats där alla är välkomna.

Vi söker dig som letar efter en svensktalande guild och som har humorn som nära allierad. Ny eller gammal räv i gården, spelar ingen roll.

Huvudfokus ligger i att skapa en plattform för svensktalande spelare som vill hitta någon att spela Warframe med.

 

 

Vänligen fyll i nedan info eller kontakta oss i discord, länk finner ni nedan,

  • In-game namn (så att vi kan söka upp dig)

  • MR-rank

  • Discordnamn

  • Headset med mic. (Ja/Nej)

  • Ålder (frivilligt)

 

 

Länk till klankanal:

https://discord.gg/P9yTWZ2Cu4

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
On 2018-06-15 at 7:40 PM, DirtySweed said:

Jag skulle vilja joina :), började för några dagar sen men är inte helt dum i huvudet 😉

Hej Kontakta mig på Discord eller dra ett ingame msg till mig bara 🙂

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Deltaquebec said:

Hej.

 

Jag såg ert inlägg på sweclockers.

Jag går gärna med er.

Är 35 år gammal och nybliven småbarnsförälder så det blir väl inte så mycket spel som man kanske skulle önska men är i alla fall inne ibland!

Välkommen till russingänget för oss som är 35+ 😉 

Invite kommer bums, hoppa in på TS eller skicka ett PM ingame för lite Co-op.

Link to comment
Share on other sites

God morgon!

Skaffade Warframe när spelet var hyfsat nytt men då blev det bara några timmar. Nu har jag dock återfunnit intresset. Dock endast MR6 i nuläget och kan inte påstå att jag är den mest pålästa spelaren. Utöver det så jobbar jag heltid och sysslar med en hel del annat också, men om det inte är ett hinder skulle jag gärna joina er! 🙂

Vore schysst att inte alltid behöva spela med random folk.

 

Link to comment
Share on other sites

Hej, jag har samma bakgrund. började precis när det var nytt och har "börjat om" i vågor. Fördelöen är att man inte blir av med sitt gear då dom inte är intresserade av att göra Warframe 2 😄

Skickar dig en invite, prova att pm:a mig i discord eller ingame om det inte går igeniom,

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...