Jump to content
Dante Unbound: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

Swedish Clan Yggdrasil | Storm | Discord |


Galrash

Recommended Posts

Hej, jag skulle gärna vilja vara med. Jag har precis kommit tillbaka efter att ha haft ett brejk sedan 2013.^^ 

Jag spelade i beta men kom aldrig igång riktigt. Började igen för en vecka sedan och är mr6 nu.

IGN: Vildra

@Vildra#8039 på discord

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Galrash said:

Hej RazzeTazze

 

Lägger en invite tidigast på fredag, om du vill så prova att kontakta Frall1 eller tidigare postare i denna tråd så kan dom säkert lägga in dig

 

välkommen 🙂

Skickar en väninvit på spelet. Är jag och Frall1 inne samtidigt så kanske vi löser det tidigare 🙂

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, DavidStjernstrom said:

Jag är intresserad av att gå med i klanen. Går det att

2 hours ago, DavidStjernstrom said:

Jag är intresserad av att gå med i klanen. Går det att ordna?

Hej  

Självklart David, 

kul att du kikade förbi, kontakta Frall1 eller någon tidigare postare i topicen, de flesta kan idag skicka invited, själv är jag inte hemma förens på lördag. Men jag är övertygad om att de andra kan skicka en invite till dig om du skickar ett PM ingame. 

Link to comment
Share on other sites

On 2018-08-18 at 12:07 AM, suddex said:

Hejsan, jag joinar gärna klanen 🙂
29 år gammal 
Suddex är mitt ingame namn MR7

Suddex #2174 på discord

Headset Ja

Hej Suddex

Invite har skickats, välkommen. 

Kom in i Discord eller posta i chatten om du har frågor eller vill kackla av dig lite 🙂

 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, An1malmother said:

Hej, läste inlägget på swec, låter som en trevlig klan att gå med.

Är MR 14 33 år ung

Hej!

 

Kul att höra, ska självklart se till att du får en invite.

Har du frågor och vill ha party så är det bara att skriva i chat eller hojta till på Discord 🙂 

Lämna gärna en liten blänkare till mig på discorden, eller lägga en rad i chatten. notera ingame namn så vet jag att du får en invite.

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gummibrallan said:

Hur många aktiva är ni i snitt på kvällar? Är alla i endgame eller är det ganska utspritt?

/G

Hej,

Kul att du hör av dig, vi har ca 10 som spelar dagligen (kvällar). utöver det så har ca 3-5 som loggar in varannan dag och en liten grupp därefter som spelar på helger.  Guilden har det mesta klart i gällande forskning. Gällande Endgame så är det ingen tvekan att de flesta är i ett tidigt stadie men de tuffar på bra 🙂 Vi har även en grupp som är mer fokuserad på endgame samt hjälpe de andra att komma framåt.

 

/G

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej! Ni verkar vara en schysst och mysig clan, är ny när det gäller warframe men lirat annat som t ex. cs och Guildwars 2 där jag varit med i en svensk guild och det var mycket trevligt :) är annars mamma på 26 år och spelar på kvällarna med min man, kan ni lägga till även honom? alias Klittur. 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, happylittleme said:

Hej! Ni verkar vara en schysst och mysig clan, är ny när det gäller warframe men lirat annat som t ex. cs och Guildwars 2 där jag varit med i en svensk guild och det var mycket trevligt 🙂 är annars mamma på 26 år och spelar på kvällarna med min man, kan ni lägga till även honom? alias Klittur. 

Hej,

Kul att du/ni hittade hit, vi har självklart plats åt er, kommer skicka en invit inom kort till er båda. 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Kullager said:

Hej

Önskar vara med i Klanen

  • In-game namn "Kullager"

  • MR-rank - 6

  • Discordnamn "Kullager"

  • Headset med mic - Ja

  • Ålder 38

MVH

Fredrik

Hej Fredrik,

 

Kul att du hittade hit, skickar över en inbjudan så snart jag loggat in.

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...