Jump to content
Dante Unbound: Share Bug Reports and Feedback Here! ×

Swedish Clan Yggdrasil | Storm | Discord |


Galrash

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hej,
Har börjat komma en liten bit in i spelet nu och det känns som det är dags att joina en klan.
Vill gärna vara med i denna.
 

  • IGN: i_finally
  • MR-Rank: 9
  • DinNubbeTillSillen#5028
  • Headset med mic: Ja
  • Ålder: 28
Link to comment
Share on other sites

Hej!

kul att du hittade till oss, hur fann du oss?

är just nu på semester och är inte hemma förens tidigast på söndag, 

prata med kunnigekenneth (en av våra admins) gällande invite och nämn att jag gett OK ;)

trilskas han får du använda kodnamnet Jean Pierre barda ;)

Link to comment
Share on other sites

Namn: Zensurobi

MR-rank: 1 

Discord: zensu91(#3030)

Headset med mick: Nej (Gick sönder och ny är på ingång!)

Ålder: 28

 

Började spela bara häromdagen efter att ha småkollat på detta spel alldeles för länge och spelet är ju rent guld! Älskart!

Hittade er via en länk på FZ.se 🙂 

 

Link to comment
Share on other sites

Tjenixen! Är Yggdrasil med i någon Allians än? Jag leder en liten multinationell Ghost Clan med väldekorerad dojo som jag ogärna lämnar, men skulle gärna ha möjlighet till lite mer koppling till fler svenska Tenno i spelet. Det verkar bli mer av klaner och allianser med kommande Empyrean. 🙂

Link to comment
Share on other sites

Tjena! Önskar att joina om det går. Har spelat ett bra tag och rätt ofta, men som många kanske har, så har jag inte så många vänner att spela warframe med! Så hoppas detta är en bra väg att ta och fixa det ! 

  • In-game namn: Knase23
  • MR-rank: 19

  • Discordnamn: Knase#8182

  • Headset med mic; Ja

  • Ålder: 24

Link to comment
Share on other sites

Självklart så är du välkommen @PixelNoise !

Skickar dig en inbjudan så fort jag kommer hem från jobbet, det blir nog dagens mest produktiva sysselsättning som jag utför 😄

Du ska även få lite behörigheter i discorden då du i nuläget inte kommer åt så mycket.

 

Kul att du hittade dit vi FZ, försöker hålla ett öga uppe efter warframe nyheter där.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Är ny till Warframe så håller på o lära mig spelet och skulle vara roligt att spela med andra svenskar.

 

Heter Kantvals i spelet och är MR3 just nu, började för 3 dagar sen. Heter Kantvals#4136 på discord och har mic. 

Är 35år och jobbar udda tider så kan inte alltid spela på kvällar men spelar när jag har tid så är mer ute efter det sociala och kunna spela med andra är alltid roligare än att spela själv.

 

Mvh Markus

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...